Ponny hela tiden

Hela dagen fram tills nu har bestått av ponnys hela tiden. Imorse red jag Kickan. Först en kort uteritt för att sätta igång henne och sedan fick hon springa av sig lite i padocken. Med mej på om ni inte förstod det. Haha.. 
 
Sen borstade jag henne väldigt länge. Hon har så himla tjock päls så ville borsta bort vinterpälsen. Men det tar ju verkligen aldrig slut. *suck* Nåt jag märkte väldigt tydligt idag va att det är verkligen inte vinter längre. Nästan sommarväder idag jue. Verkligen jättesoligt och varmt. Så härlig känsla man får då. Det är faktist möjligt att sommaren ska komma någongång. :D
 
Efter det tog jag och mamma en tur på Bella och Donna. De skötte sig super. Va verkligen en härlig tur. Men det värsta, det va min och Bellas näst sista ridtur tillsammans. :( Kan nog rida henne en gång imorn oxå. Men imorn kommer killen som provred Bella förra veckan för att hämta henne. De ska låna henne på lång tid. Bella ska alltså flytta till ett annat ställe. Hon ska inte bo här hemma längre och jag kommer inte kunna rida henne. När jag kommer hem från skolan kommer hon inte stå i hagen och vänta på mig. Jag kan inte beskriva hur hemskt det är. Nu kanske ni förstår varför jag inte är så glad. Inte många timmar kvar innan hon bor någon annanstans. Shiit va jag kommer sakna dej. Det här är sjukt jobbigt.
 
Våran sista ridtur: <3
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0