10 saker du inte visste om Bella

 
1. Bella är importerad från Belgien
 
2. Hon lyfter svansn jättehögt när hon ska kissa
 
3. Hon tycker om hallon
 
4. Hon har aldrig rivit på en lokaltävling. Felen har vart pga vägringar.
 
5. Hon har ett ärr på vänster framben
 
6. Nästan alltid när jag släcker i stallet och ska gå ut sträcker hon fram mulen för att få en puss innan jag går.
 
7. Hon har vart/är rädd för svarta hästar eftersom hon blivit attackerad av en svart häst på en träning.
 
8. Hon har brännmärke på bakdelen av en stämpel som hon fick i Belgien
 
9. Ärevarv är det bästa hon vet.
 
10. Hon är den bästa ponny jag har/haft <3
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0