Stallet all time

Vart i stallet hela förmiddan. Först red jag Donna. En igångskrittningstur i skogen och på grusvägen och sedan arbete i padocken. Jobbade med svängarna och få med yttersidan. Fungeradr väldigt bra idag. Jag fick en stadig sits och då blev hon stadig. Hon lyssnade och jag kunde göra flera övergångar utan att hon stressa upp sig. :)

Sen kom Emilia, hennes syster (som är med i hopplaget) och hennes mamma. Hon red Kickan i padocken så de får träna ihop sig. På lördag gäller det. Men det gick bra i alla fall. Kickan blev väldigt trött det sista bara.

Nu ska jag ut och rengöra Kickan grejer till på lördag. Då ska allt skina.

 

Fotograf: Maja Simonsson

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0