Vårdag idag

Idag har det verkligen vart en vårdag. Himlen helt blå och solen lyst starkt. Älskar verkligen sånt här väder. Sippa den kalla vinterkylan. Vi inte ha den längre!
 
Tror jag fått ihop 5 timmars skolarbete hemma. Inget ansträngande direkt men. Det är ju faktist påsklov. Då ska man ju njuta av det, Inte sitta inne och arbeta med skolarbeten. Ridit har jag gjort iddag iallafall. Gick la sådär. Red ut först. Det gick jättebra när vi red bortåt. Då var hon lugn och lydig. Men på hemvägen var det bråttom. Skritta var omöjligt. Istället taktade hon och smygtravade. Kändes helt omöjligt att få henne att skritta. Det gick bara inte. När jag kom hem red jag lite i padocken oxå för att få ett bättre avslut. Det var inte heller världens bästa. Hon var väldigt springig och ivrig. Är ju bra att hon hon mår bra och är pigg och glad i alla fall ;)
 
Nu har jag haft mys med familjen. Ätit påskgodis i lite förväg. Hehe... Jag kommer nog rulla fram efter lördag. Det är ju det bästa med påsken. Att äta godis! :D Mumma!
 
Imorgon kommer det upp ett åsiktsinlägg ni inte vill missa. Håll utkik säger jag bara :)
 
 
I am crazy and I know it!!!
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0