Två steg framåt och ett tillbaka

Så är det ofta. Man kommer två steg framåt och sedan kommer ett litet baksteg. Det där lilla baksteget hade vi igår på dressyrträningen. Jo det gick allt bra men det har gått bättre. Hon va lite stressad och så. Men nu laddar vi inför hoppträningen på onsdag då det förhoppningsvis blir två stora steg framåt. XD

Nu sitter jag på bussen och ska till skolan. Ska va med mina underbara vänner såklart. Många känner att skolan verkligen är det värsta som finns. Men det gör inte jag. Jag tycker att det är helt okej. Tycker aldrig att det är jobbigt att gå till skolan. Jag har ingen anledning att göra det. Och rasterna är helt klart bäst! Något som är bättre med Dalbo är att vi har ju fått lära känna många andra. De som har gått i Brålanda och Skärrud har ju börjat med oss på Dalbo. Det är grymt bra! Har lärt känna många nya vänner som jag inte klarar mig utan. Aja.. Nu får det va sluttjatat från min sida.

Herrå!! Hare gött!




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0