Perfekto!!!!

Blev lte ändrade planer. Vi åkte inte till FRK. Var ju så fint väder och padocken hade tinat upp och var mjuk. Så då fick William arbete. Han fick harva paddocken med sin fyrhjuling.

Och ridningen gick superbra! Hon var superlugn och jag kunde hålla en jättelätt kontakt med hennes mun. Kunde korta ihop henne jättebra i alla gångarter. Shiit vilken underbar ponny jag har. Allt stämde perfekto. Nu känner jag mig 100% redo för imorron. Allt är packat och i ordning. Donna glänser och jag har lagt in den positiva känslan i mitt huvud. Sen låste jag dörren till huvudet så att den känslan inte kan försvinna. Vad fattas? Jo, lite sömn vore allt bra. Ska upp typ kl 5 imorn.
GOD NATT MY LOVERS!!




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0