Nu vare checkat

Då var dagens ridpass checkat. Hon var verkligen jättefin! Och hon surade inte med mig heller. Lugna galopper där jag hade kontroll. Supernöjd! Nu fick kag tillbaka den där härliga känslan. Nu vågar jag tro att vi kan klara drt här. Och det ska vi minsann göra. Nu är det dags för nästa steg. Tävling imorn. Asså gud va kag tjatar om det. Men kan inte rå för att jag är så uppspelt.

Nu är vi påväg hem. Vi hittade en Alma på vägen oxå. Så vi slängde in henne i bagaget och gasade i full fart hem innan polisen kom. Haha... Skoja bara. Jag tror faktist hon ville med frivilligt. Så vi sitter hör nu och är väldigt sociala. Sitter båda och bloggar på mobilen. ★ Nu blir det hem och fixa sista packningen. Herrå!!



Alma fick skritta av donna ♡




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0