Nu har det börjat, PÅSKLOV!!

Jajjamän! Idag vare sista skoldagen innan lovet. Så nu är det ledighet från skolan i 1 och ½ halv vecka. Så himla gött ;) Nu ska det tränas med ridningen all time. Som vanligt, Right?
 
Fått tråkiga besked a.n.g skolan. Frktansvärt tråkigt är det. Men tänker inte ta upp det här. Men en rolig sak har det vart idag i alla fall. På första lektionen åt vi glass. Massor av glass! För i julas hade vi med oss flera liter glass och den tog inte slut. Så därför åt vi slut på det idag. Och jag var en av de som åt mest. Haha.. Glass är sååå gott. :D
 
Nu har jag precis vart och klippt mej. Så nästaa som händer är la att jag tar en sväng ut till stallet. Donna ska trimmas i padocken. ;) Det har ju vart vääldigt soligt idag så padocken är säkert mjuk. Så där hittar man mej om en stund.
 
Det kanske kommer upp ett försenat videoinlägg sen. Fixa det i måndags. Men jag har försökt 15 gånger att ladda upp filmen på videofy men deen hänger sig hela tiden. :(
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0