Ladda Ladda

Bara två skoldagar kvar innan helgen. Sen ska det minsann bli roligt. Men idag är det en liiite roligare dag med såna där praktiska lentionen. Så drt ska la gå bra. Dumna är bara är att vi hade läxa till idag där vi skulle skriva recept på rn soppa vi gjorde förra veckan. Och jag kommer inte ihåg vad
vi hade för ingredienser. Aja...

När jag kommer hem blir det snabbt att äta och iväg på fotbollsträning. Ingen ledig tid där inte. Idag får nog Donna vila. Men på fredag, lördag måste hon ridas ordentligt så hon inte får så sjukt mycket överskottsenergi. För då klarar jag inte av att rida henne på rätt sätt och det blir okontrollerat. För när hon är lugnare kan det bli superbra. ☆

Me today:




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0