Ingen succé direkt

Är på väg hem från FRK nu. Marianne mn tränare hade blandat ihop veckorna så hon trodde att vi skulle ha dressyr idag. Så det fick bli ett dressyrpass. Och det va ingen succé direkt. Donna var väldigt pigg och trippade iväg väldigt ofta. Hon har inte ridits ordentligt sen i onsdags så det kan ju va en liten anledning. Jag fick jobba väldigt mycket med att bromsa med sitsen. Om Donna tyckte det va det minsta för mycket tryck i munnen va det tvärstopp. Ett tag gick det väldigt bra och det va ett jämnare tempo. Men slitit va det. Så jag åker inte direkt hem och tänker: "Bästa träningen ever" Tyvärr :-\

Hoppas det blir bättre fram till tävlingen.

När jag kommit hem ska jag lägga upp filmerna på ponnyakuten om de laddat färdigt. Kan inte lova något. Men hoppas det är färdigt.




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0