Fullt upp idag!

Idag äre massor att göra. Kl halv 11 ska Nathali ha kalas med sin klasskompisar. å de kommer hit och då ska det anordnas lekar m.m som jag ska va delaktig i. Kommer ihåg förra året då de höll på att skratta åt mig för att jag hade en clownnäsa på  mig. Haha..
 
Det slutar kl halv 2. Och då är det en del andra saker som ska fixas. Donna ska ridas och imorn är det påskhoppet i Färgelanda. Ska hopa 70 & 80cm med Donna. Måste förbereda det gennom att göra rent en del saker och packa. Fullt ös idag= Superdag :D
 
Nu kör vi!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

SV: Tack, detsamma! Ja ganska, haha. :)
Kram på dig

2013-03-31 @ 13:54:05
URL: http://photobyemelieee.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0