Ett stort MÅSTE idag asså

Mitt rum... *host* Är kanske inte det finaste just nu. Det MÅSTE verkligen städas idag. Ligger lite risigt till nu. Det är sällan det blir stökigt på mitt rum men nu går det inte att komma ifrån. Så det är vad jag ska göra en stund av dagen. SUPERKUL!! (Eller inte)
 
Ska även hålla alla tummar och tår för Caroline och Ida som tävlar i Lysekil idag. Deras första tävling för året. Hoppas verkligen att det går bra. Ska hålla ögonen öppna equipe.com. LYCKA TILL!!
 
Jag själv väntar till nästa vecka med första tävlingen NÅGONSIN dessutom. Med Donna alltså. 
 
 
Förra årets första tävling för mig :D
 
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0