Donna ont i magen :-\

Är på väg hem från hoppträningen nu. Vi var tre stycken. Härligt nä man inte är så många. Men idag va det något som inte stämde. Donna fick tvärstopp när man skritta eller ska börja trav eller något. Då står hon där och går inte att rubba. Har envis man än är. Hon hade typ ont i magen eller något. Så fort jag skänklade stannade hon och surade. Riktigt jobbigt när det är så. Går ju lixom inte att rida då. Men lite blev det hoppat ändå. Hoppade studs och en kombination och en linje. Gick jättebra då och hon var lugn och vore fick till en balanserad galopp. Jag väntade på henne och hon väntade på mig mat hindrena. Supernöjd!!




Kommentarer
Postat av: levinolivia.blogg.se

Jätte fina ponnys och fin blogg :)
Kika gärna in på min blogg :)

2013-03-06 @ 21:28:39
URL: http://levinolivia.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0