Blir så glad!

Jag blir så glad när statistiken bara rusar iväg. Verkligen superkul! Och filmerna på ponnyakuten verkade väldigt populära för det blev många visningar på väldigt kort tid. Tack så jättemycket!
 
Nu sitter jag här med lite kladd på naglarna. (Har målt de) Har vart på fotbollsträning. Allt va kul förutom när vi srang "idioten". Den är så onödig tycker jag ;) Men nöjd med min egen insats i alla fall. Sen tog jag en ganska lång dusch. Sorry, slösade på enrgi där. Men någon gång måste man ju dröja på sig liite i alla fall.
 
På lördag skulle det ju vara tävling i Trollhättan. Men den är framflyttad till söndagen i stället.  Men det var nog bara bra för då har jag hela lördagen på mig att packa m.m. Och så kan vi ta en tur till FRK och rida. ;) Hade det vart på lödag skulle det bli  väldigt stressigt på fredagen när jag inte kommer hem förrän kl 4. Så det blir en tummen upp för att tävlingen blev framflyttad. (Y)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Lycka till på söndag :)

2013-03-12 @ 22:23:26

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0