Äntligen dags för våran säsong av Ponnyakuten!

När Alma va hos mig i söndags klippte vi ihop en film. Eller två filmer. Vi hade sjukt kul! Och nu äntligen är de redo för att spelas upp. Jag kan säga att våran version av ponnyakuten är grym! Hoppas verkligen att ni tar tid till er och kollar. PONNYAKUTEN är här :D
 
 
 
Hahahah..... Asbra jue! Eller?
 
Och allt va inte perfect. Här kommer en film bakom kulissserna. Måste kolla på den med! ;)
 
 
 
Nå, va tyckte ni om vårat jobb som deltagare i ponnyakuten?
 
 

Kommentarer
Postat av: celine

hejhej jag har en veckansblogg tävling jag lottar ut 5 stycken som jag länkar och 1 får stå i min presentation hoppas du vill vara med fin blogg för den delen!! :)

http://celineoldstrands.blogg.se/2013/march/veckans-blogg.html#comment

2013-03-12 @ 20:00:25
URL: http://celineoldstrands.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0