Min dåliga uppdatering är sämst!

Nu måste jag skärpa mej. Jag kan inte bara mobilblogga hela tiden. Det finns ju flera saker man bara kan blogga om på datan. Så nu ska jag försöka hinna med det.

Idag ska jag gå kort dag i skolan och ikväll är det hoppträning igen. Ska bli superkul. Har verkligen längtat. Vi träna markarbete i måndags. Då hade Donna lite ont i magen. För hon lyfte på svansen väldigt mycket och vissa stunder ville hon inte alls gå framåt. Men förutom det gick det jättebra. Hoppade låga hinder på volter och träna på att få plats med ett galoppsprång mer än vad Donna vill. För hon skulle gärna vilja ta typ två mellan när det ska va fyra. Men hon var jättelugn och vi fick till rätt antal galoppsprång mellan. Sjukt nöjd med det! ;-)




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0