Hoppträning idag

Hej! Nu har jag kommit hem från skolan. Som vanligt en kort dag i skolan idag. Precis gett hästarna mat. 
 
Ikväll ska jag till FRK på hoppträning. Jag får aldrig tid till att rida på tisdagar så hon brukar va väldigt pigg och ivrig på onsdagar. Hon är mycket lugnare på måndagar och tävlingar. Men idag ska vi låta henne springa av sig lite i padocken innan vi åker. Får se om det hjälper. 
 
Som ni har märkt har uppdateringen blivit bättre och jag ska fortsätta så här.  Ni får gätna tipsa om saker jag ska skriva åsiktsinlägg om. Jag har lite torka på det ibland.
 
Nu ska jag klippa ihop en film från i söndags ;)
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0