Vinnarna är... *trumvirvel*

Jättekul att så många ville vara med och tävla i min bloggtävling där ni kunde vinna en länk här och även en motivering till vad jag tycker om bloggen. :D 
 
Vinnare nr 1 hittar ni HÄR
 
En av de få bloggarna jag verkligen följer. Gillar designen som gör det hemtrevligt och visar verkligen vem som driver bloggen och vad den handlar om. Mycket fina bilder som ger inlevelse i inläggen och en del fakta/tips inlägg. Väldigt bra att hon inte bara skriver en massa om vad  hon gör och ska göra. Utan lite annat runt omkribg oxå. Tummen upp! Det som kan bli bättre är nog uppdateringen. Vissa dagar inget inlägg ibland bara ett. Vore bra om du kunde använda dina bra inlägg lite oftare och även våga skriva lite snabba och enkla uppdateringar. Behöver inte vara perfekta utförliga inlägg. Ibland kan man slänga in något kortare. Fortsätt som du gör så blir det jättebra!
 
 
Vinnare nr 2 hittar ni HÄR
 
Väldigt mysig blogg ed mycket variation i inläggen. Allt från åsiktsinlägg, ridpass, utrustning, fina bilder o.s.v. En tjej som inte sitter och smörar på med massa positivt om sej själv. Jag menar sjävklart inte att man ska sitta och skriva  en massa negativt. Men man ska skriva det som man verkligen känner. Det som jag skrev en annan gång om att bloggen ska vara levande. Det har den här tjejen lyckas med. Jättebra! När man klickar in på din blogg nöjer man sig inte med att titta på senaste inlägget och sedan sluta. Man vill fortsätta och läs och följa din resa. Lite samma här att man ska våga slänga upp lite här och nu inlägg. Måste inte vara med mobilen. Lika gärna med datorn att skriva lite snabbt vad som händer nu. Inte bara en massa sånt men lixom så att det blir lite varierat :D Bra kämpat säger jag bara! 
 
 
Vinnare nr 3 hittar ni HÄR
 
En jättefin tjej med jättefin ponny. Kan inte se sig mätt på bilderna där de är tillsammans. Hon skriver med inlevelse och tankar som hon tänker exakt just då. Min känsla: Sitter inte och planerar i all evighet vad som ska stå i inläggen. Utan hon skriver bara som det blir. Och det blir riktigt bra då. Sånna bloggar älskar jag. Där man går på känslan. Det är absolut ingen ointressant blogg. Lägger ju även in lite mer planerade inlägg som man oxå måste ha. Något jag diggar stort är hur fina hon och hennes ponny är tillsammans. Det jag tycker kunde ändras på är headern. Hade vart lite roligare med en personligare där det är bild/er på dej och din ponny. Lycka till i fotrsättningen! ;)
 
 
 
 
Svaret på frågan va alltså: Ponnysarna i stallet är det underbaraste som finns i världen.

Kommentarer
Postat av: Fia-H E V O N E N S

Hahaha, då får jag nästan tacka lite jag med.. Jag som gjort designen till Alma, haha! xD

// Fia -HEVONENS
www.hevonens.blogg.se

Svar: Va kul! Designen är jättefin! ;)
Michelle

2013-04-20 @ 09:04:47
URL: http://www.hevonens.blogg.se
Postat av: Emelie

Tack för alla fina ord!
Designen är tråkig jag vet, den är bara tillfällig tills det att jag har tagit lite nya bilder :P ;)
Kram

Svar: Det kommer bli super när du fixat de bilderna :DKram
/Michelle
Michelle

2013-04-21 @ 18:50:19
URL: http://lovenessie.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0