Ursnygga outfits

Har fått denna ursnygga outfiten till Donna. Grön vojlock, benskydd, rosetter, bettringar, gummiplattor till stigbyglarna och gummiringar till stigbyglarna :D Shiit va stilig Donna kommer att vara. Jag älskar att ha sånna här matchande grejor. Fick en grön horsetröja oxå. Gröna ekipaget :D
 
 
Så det här då. Blå vojlock med mitt namn på. Matchande huva + en whitaker huva som oxå matchar. Till det även ett blått spö. Så snyggt asså :D Otroligt glad tjej här ja.
 
 
Det snygga whitaker täcket har jag alltid drömt om. Efter att jag såg det på Skara hästsport i somras blev jag helt såld. Nu finns det hemma hos mig och Donna kan använda det. Det ska användas i transporten till tävlingar :D
 
 
Ett annat täcka som oxå är ursnyggt :D Tack mamma och pappa! Ni är bara bäst! ;)
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0