Syskonsnack

Sitter i bussen till skolan nu. Snackar med min lillasyster om fotboll. Härligt med Syskonsnack ;)

Nu finns det inga roliga ämnen i skolan. Jo, bara idrott. Men resten! I både NO och SO har vi haft grymma lärare. Men de finns inte kvar på skolan längre. Och då är man tvungen att stå ut med de här... Kul! (not) Men på något sätt ska jag väl ta mig igenom denna skoldagen oxå.

När jag kommer hem ska jag på fotbollsträning. Och nu ska det börja en halv timme tidigare och hålla på i en och en halv timme. Inte det jag önskar direkt men. Det innenär ju oxå att det inte blir någon ridning idag. Men jag tar med mej det från igår :D



Hittade min lilla carro på bild. (med röd jacka) ;)

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0