Ridas ska det göras

Om en stund nu ska jag gå ut och rida Bella. Ska rida ut idag oxå. Tar vägen över vägen då ;) Så härligt att gå ut på morgonen och rida en härlig tur på henne. Även om hon protesterar ibland. Roligare att gå till hagen ;) Haha..
 
Sen ska jag rida Donna oxå. Blir nog lite blandat. Både ute och i padocken. Men det ska i alla falla vara med det bettlösa tränset. Får inte använda bett på henne än ju :D
 
Ikväll ska det firas. Inte bara för att jag fyller år. Även för att min syskon fyllt eller har fyllt. Nathalie 23 mars och William 20 april. Så vi tre fyller ganska nära varandra. Därför har vi ett kalas tillsammans. Då ska vi äta god mat och tårta. Mumsigt! :D
 

Kommentarer
Postat av: Selina

Åh vilken super fin header! gör du åt andra? hade sjut gärna velat ha en så får du länk i menyn och sånt! :D

2013-04-05 @ 09:07:54
URL: http://nattstad.se/selinafredin
Postat av: felicia e

Hej fin blogg!
I min blogg får du följa mig och mina 2 D-Ponnyer som jag utbildar själv till SvenskaToppen :)
Kram<3

2013-04-05 @ 09:56:20
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0