Packat och klart

Direkt när jag kom hem från skolan idag fick det bli att snabbt byta om och börja förbereda. Och ja, jag hann med allt. För nu ligger jag här i sängen och allt är packat och checkat. Donna är även riden. Vad fattas nu? Lite sömn hade nog passat bra. Det blir en låång dag imorn. När det är lagtävling tar det ju extra tid eftersom det är så många starter och omhoppningen hoppas inte förrän ALLA kategorier har ridit grundomgången. Så är det ju för att man ska veta vilka lag som går vidare till omhoppning. Trots all väntan som blir är det sjukt kul med lagtävlingar. Någon som verkligen inte gillar att vänta är Donna.



Natti!!


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0