Nu äntligen!

Nu är det äntligen fredag. Veckan har nu kommit till sitt slut. Fredan ska bli super idag. Ska inte låta något förstöra det. Låter väl bra?

En anledning till att jag är så glad att det blir helg nu är för att på söndag är det dags för min och Donnas tredje lokaltävling. Känner mig såå redo för det nu. Har kommit ännu längre i min ridning och resultaten ska bli bättre på tävlingarna.

När jag kommer hem idag händer följande:

*Sätta ihop tränset som jag smörjde i söndags.

*Smörja hoppgjorden.

*Rida Donna och kanske Bella. Får se vad klockan säger.

*Fredagsmys!



Hur startar ni upp helgen?

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0