Ingen bra träning

I går kväll red jag ju i Färgelanda.  Kickan skötte sig bra och va såå söt. På onsdag ska Kickan iväg på hopptränngen oxå. Tyvärr ska jag inte med för då ska vi fotograferas och det måste man va med på. Så det va ju väldigt synd. Men jag gillar ju att stå framför kameran så det går väl an ändå. 
 
Så igår när jag red Donna gick det skitdåligt. Vet inte va det var med henne. Så här har hon vart förr oxå men det är längesen. För nu har jag och Donna hitat varandra bättre och jag kan rida henne med kontroll. Men igår föll vi ner på 0. Kan va för att Kickan va med för Donna gnäggade åt henne hela tiden. Hon sprang runt med huvudet upp hela tiden och skjöt ut rumpan och sprang på tvären och lyssnade inte ett dugg på mig och rann iväg. Behöver inte skriva mer för det va lixom så det va. Men jag tror att det berodde mycket på att Kickan va med. 

Kommentarer
Postat av: Utifrån

Thkfnuwbtu

2013-04-23 @ 11:29:26

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0