Händer mycket idag

Shiit va mycket som händer idag. Imorse gjorde jag lite frihetsdressyr med Bella som ni såg på filmen. Hon är så go min lilla Bella. Följer efter mig hela tiden i padocken. Även om hon kan vara lite ouppfostrad om jag leder henne i stallet och till hagen och det finns mat bredvid. Då är det mycket mer intressant att äta än att lyssna på mej. Men det gick superbra förut i alla fall.
 
Sen kom det en 8/9 årig kille och provred Bella. Shiit va duktig han va. De två skulle ha blivit jättebra tillsammans. Ingen liten mesig kille inte. En orädd och tuff grapp som gillar fart och hoppning. Vilket är väldigt bra om man ska rida Bella. Ska inte skriva för mycket om det här eftersom ingenting är bestämt eller så. Men de var väldigt intresserade. :D
 
Sen har mamma pratat med en person a.n.g Kickan, tävling, Gota cup. Vad kan det va tro? Just nu har vi inte fullt lag eftersom en häst har skadat sig. Och det verkar som vi möjligtvis har en lösning på det. Berättar mer om det när det är mer säkert. Men jag hoppas verkligen att det ska funka för det skulle vara såå kul!!!
 
 
Verkligen en superdag!

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0