God natt!

Nu fåre bli ett litet natti inlägg. Jag är sjukt trött så orkar inte skriva så mycket. Men nu är i alla fall sadlarna & tränsen klara. Resten fixar jag imorn.  Vi ska inte åka förrän klockan är tio så då hinner jag göra en del imorn.
 
Har ridit Donna oxå. Funkade väldigt bra. Hon var lugn och jag fick henne i en balanserad form. Även skritten blev väldigt bra. Inte lika mycket taktande och smygtravande som hon brukar. Jättenöjd! 
 
Sen åkte vi till Stigen. Där tänder de en brasa, sjunger vårsånger och smäller fyrverkerier.  Inte lite fyrverkerier häller. De sköt upp de supertätt. Inga pauser någin gång utan det matade på massor och länge. Snacka om att de lägger ut mycket för de fyrverkerierna. ;) superkul att titta på i alla fall. 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0