Blä blä!!

Det är det ända jag kan säga om fotbollsträningen idag. Det va bara blä! Ingenting var kul, allt vi gjorde gick Skit dåligt. Ingen som blev bra. Så säger tränaren bra när jag skjuter på mål. När det inte var bra. Då blir jag bara ännu mer irriterad :(
Skönt när träningen va över. Inte en ända glad min under träningens gång. Det är tur man har hästarna och ridningen ♥

Va en härlig dag idag om man tänker bort fotbollen. Fick gjort bra saker i Skara. Men nu får Donna vila från ridningen någon vecka. Men då vet jag exakt vad jav ska göra med henne. Frihetsdressyr ska vi syssla med då. Det är väldigt nyttigt och kag tycker om att göra sånt ;)

Men nu sloknar snart ögonen. Väldigt trött efter dagens äventyr. God natt på er! :D




Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0