Stallet fixat

Jag och mamma red ut förut. Jag red Bella och shiit va glad hon va. Väldigt pigg oxå. Nu börjar det ju bli kallare ute och det är då hon brukar bli väldigt pigg och börjar med sina viga bakutsparkar. Jag minns så väl en hoppträning i vintras. Då var hon fullständigt galen. Skenade runt hela ridhuset efter varje hinder och inte bara det. I den höga farten gjorde hon världens högsta bakutsparkar. Detta är inte ett dugg överdrivet :S Det var ett stor under att jag inte flög av. Har aldrig vart med om någon så galen häst som då. Undrar hur det blir denna vintern. Haha...
 
Sen mockade jag alla boxarna i stallet och även padocken. Så  nu är allt fixat och klart.
 
Bild från förra sommaren...

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0