Är Donna världens lättaste att rida och vem som helst kan rida henne? ABSOLUT INTE!

Donna är 6 år. Man kan inte kräva mycket av henne. Hon har inte vart med om mycket och det händer nya saker hela tiden. Hon tycker allt är spännande och det finns mycket hon tycker är livsfarligt. Hon är en tuff ponny som vet vad hon vill. Hon testar mig en del nu och det blir ibland problem. Igår när jag red henne började det med att hon var jättesressad. Ville bara springa iväg och gick inte att svänga. Men efter en stund och vi gick över till galopp. ÅÅ så fin hon va. När hon är lugn och gör rätt så är det underbart. Hon har så mäktig galopp och det är underbart att sitta på henne då. Ångrar inte en stund att vi köpte henne. Hon bara svävar fram och är helt fantastisk. Hon är bara 6 år och visar verkligen vadhon kan. Tänk när hon är 8. Shiit va bra det ska bli. Det är vi två som hör ihop. Vi ska fixa det tillsammans du och jag :D
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0