Putsa

Direkt efter frukosten gick jag och mamma ut och red. Vi red ut en sväng och när vi kom tillbax så red jagDonna i padocken. Gick jättebra! Fick henne lugn och avslappnad. Nu håller jag på att putsa utrustning och packa. För imorn taggar vi tävling i Vbg. Ska starta regianl LC och LB. Har bara startat regionalt en gång förut och vi brukar alltså inte hoppa så höga klasser. Så det ska bli spännande. Det är jättehård konkurans också. Men är vi felfria blir jag överlycklig. För det är det som är huvudsaken. Att hon inte stannar.
 
Nu ska jag gå och fortsätta packa :D
 

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Söta ponnyer du har :)

Svar: Tack så mycket!! :)
Michelle

2012-11-21 @ 17:22:27
URL: http://fredrikalidman.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0