Grym dag i skolan!

Har haft en riktigt bra dag i skolan. Allra bäst va ju NO-lektionen. Hade vikarie och vi han var GRYM! Tände eld på balonger med olika gaser i som börja brinna och exploderade och sånt där. Skitkul va det! Men lite läskigt också. För det sista han gjorde sa han innan att det var en okontrolerad bomb så man vet inte vad som händer. Då känner man sej ju inte så jättetrygg :S Men azum va det. Önska att vi kunde ha den läraren varje dag.
 
Nu ska jag gå ut och rida. Jag ska rida ut på Bella och mamma ska med på Donna. Ficklampa får vi ha då. Är ju nästan kolsvart redan nu och det hinner ju bli svart innan vi rider iväg. Sen blir familjemys i soffan och se X-factor :D
 
 
Bild från No lektionen. (INte jag som tagit bilden)

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0