I am I

Vem är jag? Jo, jag är Michelle. Inte vilken Michelle som helst. Utan min Michelle. Jag som är mig själv och tänker fortsätta med det. Ingen kan få mig till någon annan. Ingen annan. Jag tänker själv. Och det kan ingen ändra på. Det jag vill göra och kämpa för. Det gör jag. Vill jag kämpa allt för brottning. Så gör jag det. Men eftersom jag inte vill det så gör jag det inte. Alla ska vara nöjda över sig själva. För man är sig själv. Det är det som gör en världefull:) Ingen kan ändra på det.  Försöker du ändra på dig själv för att "passa" in. Sluta med det! För det är fegt. Var dig själv istället och du är stark och modig.


Kommentarer
Postat av: Fanny & Filippa

Fin blogg!

2012-03-18 @ 09:17:42
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0