Resultaten från tävlningen

Igår var det A- och B-ponny meeting i Herrljunga som gällde. Man kan ju säga att det blev en väldigt lyckad dag.

Kickan L:D+5 Bedömning: Stil Resultat: VINST!

Det var tre styckenn A-ponnysar som startade så det blev en hel klass. Hon kändes lite seg på fram hoppningen men hon blev bättre inne på banan. Det flöt på bra och vi fick 0 fel. Våra stilpoäng blev 57. :) Vilket ledde till en första placering. Superduktiga Kickan! Jag var jätteglad.



Bella L:D+5 Bedömning: Stil Resultat: VINST!

Hon var väldigt pigg och hade ett bra tempo mot hindrena på framhoppningen. Samma på banan. Det flöt på bra. Vi kom lite nära på ett hinder en gång men det blev bra och vi fick 0 fel. :) Våra stilpoäng var 58. Det ledde också till en vinst! Superglad.



Kickan L:C Bedömning: Två faser Resultat: 4 fel

Kändes ganska samma nu på fram hoppningen. Men vi fick ett bra tempo på banan. Det flöt på men vid 3:an tjabblade vi bort det. Vi kom inte överens och där blev det ett stopp. Men men... Jag var nöjd med henne endå eftersom det gick så bra i första klassen.



Bella L:C Bedömning: Två faser Resultat: 3:e placering

Det var felfri ritt som gällde. Allt gick bra i första fasen och i andra fasen gasade vi på och tog kortare vägar. Felfri! Tiden räckte ocksåm till en 3:e placering. Det skillde 6 tiondelar till ettan så det var tajta tider. Men jag var supernöjd!! ;)


Och mina poäng för första och tredje placeringarna ledde också till att jag vann meetingpriset för B-ponny. JIPPI!!! ;)





Man kan ju verkligen säga att det blev en lyckad dag!


Kommentarer
Postat av: ElinF

Vad kul! Grattis!

Svar: Åå Tack!
Michelle

2012-06-14 @ 14:46:16
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0