Det värsta med sommarn, Bromsar och Blinningar

De är ju på hästarna hela tiden. Hästarna blir ju väldigt oroliga och irriterade. Vi fick ta in hästarna förut för det gick inte att ha de ute. De blir ju sönebitna och det är bara jobbigt. Så hästarna står inne nu :)
 
Det här blev ett väldigt sent inlägg men det är för att jag har inte hunnit uppdatera på morgonen så det får bli nu.
 
Idag ska jag och mamma rida ut tillsammans. Får se om Nathalie följer med också. Ska göra det senare ikväll så kanske odjuren har gått och lagt sig. (Bromsar och Blinningar)
 
Vi åker kanske och plockar jordgubbar på Årberg sen. Så gott med jordgubbar.
 
Ikväll ska jag åka och göra något. Men vad det är avslöjar jag ikväll :) Wooopa!
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0