Vart på träning

Nu har jag precis varit på fotbollsträning. Mamma sprang med och det gick jättebra. Nu ska vi titta på Ponnyakuten på svtplay.se för jag missade ju det

Vi har ju också tagit in hästarna och Nutella gillar inte sin box för hon har ingen som hon kan nosa på där. Alla hästarna är ju där men hon vill ha närkontakt. Men hon lugnade sig sen efter en stund så vi får hoppas att det går bra.

I morgon är det skola igen vilket jag inte är särskilt sugen på. Menmen.. Det blir läxförhör ocg på onsdag har vi matteprov. Så det blir mycke pluggande.



Kommentarer
Postat av: Stephanie Aminoff

Svar: Tack för att du anmälde dig men det var lite för sent :/ Kolla in i morgon igen vid 9 tiden för en ny omgång att anmäla sig till :D

2012-01-29 @ 21:30:07
URL: http://aminoff.blogg.se/
Postat av: Josefine

Va gärna med i veckans blogg! :)

2012-01-31 @ 16:54:44
URL: http://jjosefinellofgren.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0