Ridpasset idag

Först så red jag ut med Bella och Nathgalie red på Kickan. Nathalie red barbacka så det gällde att ha bra kontroll för Kickan var ganska pigg. Men det gick jättebra och mamma gick med också. När vi kommit hem från den lilla skritturen red vi båda i padocken. Jag försökte tänka mycket på vad min ridlärare Marianne sagt och det funkade jättenbra! Bella kändes så mjuk och arbetsam. Så bar har det varit på länge så det var ju superkul.

Efteråt gjorde vi lite gymnastikövningar. t.e.x att ge henne godis under magen. Aa.. Ni fattar. Det tycker Bella är riktigt kul för då får hon ju godis.
Just nu ser jag på film.

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0