Precis på gränsen

Nu har jag nyss kommit hem från Skara. Vi var ju där för att slutmäta Kickan. Kickan var så lugn och snäll. Vi såg flera hästar som vägrade gå in i transporten men Kickan gick så duktigt in. Men nu till själva mätningen. Det var många som sa att Kickan var ett riktigt charmtroll. Då kan jag säga att jag håller med. När dom började mäta så visade ju "stickan" 112 cm. Vi ville ju att hon skulle vara en A-ponny så att hon fick hoppa 10cm lägre på tävling. Men vi klappade henne och försökte få en så avslappnad som möjligt. Och tillslut. Så fick dom fram till att hon var 107. Det trodde jag verkligen inte. Men då fick vi åke hem med en väldigt glad min. Nu får ni akta er på tävlingsbanorna för här kommer Kanebys Kickan. hihi...

Kommentarer
Postat av: sofia, foto ♡ vardag

Jag har frågestund på min blogg, skulle vara super snällt om du ville ställa en/flera frågor. Fråga och få svar på allt du vill veta om mig genom att trycka på länken nedan! :)

http://sofiaaerikssonn.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna här kommentarer.

2012-01-04 @ 18:40:09
URL: http://sofiaaerikssonn.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0