Gått en lång promenad

Kom hem för en stund sen efter att ha varit ute på en lång promenad med mamma.  När vi kom hem var jag super törstig. Så gissa vad det första jag gjorde var? Jo, jag drack ett glas med kallt vatten. Skönt!
I morse skrev jag ju att jag skulle rida i padocken men så blev det såklart inte. det var ju STENHÅRT. Så det blev en vilodag för hästarna. Men dom har rastat av sig i hagen bra så rört på sig har dom ju gjort.
Nu vet jag inte vad jag ska göra. Får se men ni får ha det så bra. Bye bye!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Fin blogg och sjukt söt ponny! :)

2012-01-08 @ 19:56:08
URL: http://siktemotdressyr.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0