Frågestund-svar

Josefine
1.Vilken är din favorit godis? Och sen bara en liten fråga till.
2 Vad hette din förra häst? :s står helt still för mig xD. Kram!

Svar:
1. Det får nohg bli choklad.
2.Hon hette Happolina men kallades Lina


Sofie
Vilken hästras tycker du bäst om?

Svar: Det är en svår fråga men jag gillar New Forest väldigt mycket.


moaa
sv: haha, det är luuungt ! super gullig blogg du har, är det din häst ?
:)

Svar:  Tack! Ja, den svarta är min.


Sandra
Sv: Tack! Nae, tyvär gör vi inte länkbyten :/

Vad gör du då? :D

Svar: Just nu så svarar jag på era frågor. Riktigt Kul!


Malin
Nu är dagens blogg uppe. Gå in & kolla om de blev du. Om det inte blev det håll utkik på bloggen när det kommer upp en ny tävling! ;)

Pss....Bloglovinbyte?

Svar: Ne, Tyvärr:( Gör inga bloglovinbyten. Men länkbyten gör jag.


jeffä
Hej!:)
allt väl?:)
ska vi följa varandra i bloglovin?:

Svar: Ja jag mår bra. Nej tyvärr. Gör som sagt va inte bloglovinbyten. Men länkbyten går bra:)


Som ni nog märkte så tog jag med andra frågor också som kan varabra att ha svar på. Och jag har strukit över det som lixom inte är någon fråga. Hoppas att ni fick bra svar.



Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0