Dressyrlektion

Nu har jag precis kommit hem från en grym dressyrträning. Jag red ju för Marianne Höglind som jag sagt förut. Det var jättekul! Vi fick jobba mycket med formen och skänkelvikning. Och skänkelvikning är inte Bellas starka sida. Hon tycker det är riktigt onödigt att behöva korsa benen när man kan springa rakt fram istället. Så det blev riktigt kämpigt. Men jag är  jätteglad att vi kunde rida för henne. Det är något jag gärna vill göra om. Så jag hoppas att jag kan göra det.
Sen efteråt träffade jag Maja som också skulle rida för henne. Hoon har gjort det några gånger förut. Så jag snackade lite med henne. Jag och Bella skrittade av riktigt läänge så hon verkligen fick pustat ut. YEEH!



Ha det!!!!!!!!!!


Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0