Så spännande när marken är vit tycker Donna

När hästarna skulle ut red jag Donna i Padocken. Vi provade även en renhuva som jag har fått. Den passade superbra! Så söt hon blev med renhorn oxå. <3
 
När jag skulle rida henne tyckte hon att det var sjukt spännande med snö. Jag red i padocken för där är det helt slätt. Och den är mjuk oxå eftersom det har kommit snö. Till en början var hon väldigt stressad och pigg. Ville bara springa och kunde inte alls skritta. Men så småningom när vi börjad trava blev hon så fin. När hon är avslappnad har hon så fint steg och det visade sig verkligen idag. Kändes som att sväva fram. UNDEBART! 
 
När jag skulle övergå till lite galopp fick hon som ett litet ryck i sej. "Äntligen galoppera i den vita snön" sa hon typ. Men sen blev även galoppen jättelugn och fin. Så jag är jättenöjd med henne. Hon var väldigt nöjd hon med.
 
Lyckliga Donna!

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - med drömmen att rida SM

Fin blogg (:

Svar: Tack! :D
Michelle

2012-12-09 @ 12:58:55
URL: http://londonryttaren.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0