Mysig morgontur på Donna

Idag var det ledigt från skolan då. GÖTT! I morse gick jag upp kl 7 för att se på julkalendern. Kollar alltid på den varje år. Dör annars. Haha... Det är lixom en tradition. Oftast brukar julkalendern vara bra också. I alla fall enligt mej.
 
Efter julkalendern och frukosten gick jag och mamma ut för att släppa ut hästarna och mocka. Samtidigt tog jag en liten tur med Donna. Hon har inga snösulor så hon får snöstyltor. Vi tänkte inte på det sist Mikaela (hovslagaren) var här. Men vi får nog snart fixa det. 
 
Nu ska jag gör MA-läxan. Även fast man e hemma måste man göra nåt skolarbete i 5h. Som typ laga mat som är hemkunskap, rida som är idrott mm. Så ridningen är checkad nu.
 
Härligt med lite sommarbilder i vinterkylan :D Men får väl snart byta till vinterbilder.
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0