7kt trött nu

Världens längsta dag var det idag. Men väldigt roligt. Har gjort någonting HELA tiden. Jag har jätteont i benen precis som nnär man vart på Lisseberg hela dagen och gått hela tiden. Började dagen med att komma till skolan halv 8 och sjunga i luciatåget två gånger för hela skolan. Sen hade vi superroliga lekar på skolan där vi skratta ihjäl oss. Hahah..  Behöver nog inte gå in på detaljer ;)
 
Sen kom det en person som heter Yngve till skolan och med honom dansade vi en massa. Skitkul hade vi och det blev fart på alla. Bugg är ju det roligaste att dansa så det gjorde jag självklart <3 
 
Sen gick vi till kyrkan och tränade med några fler för vi skulle sjunga i kyrkan oxå. Jag var vrålhungrig men kl halv 6 fick vi mat och sen sjöng vi i kyrkan. Superbra gick det. Kan lägga upp någon bild :D
 

Kommentarer
Postat av: Kajsa

hej hej! ska du sälja Bella nu? nu när du inte kan trävlia henne längre ?

Skit fin blogg <3

Svar: Är det OK om jag svarar på det i frågestunden? Kul att du frågar. Tack!" :D
Michelle

2012-12-15 @ 12:32:01

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0