Lite frågor + svar

Fick några frågor av Johanna och nu tänktejag svara:
 
 Hur gamla är dina hästar? Bella 15, Kickan 8
Hur länge har du haft de? Bella har jag haft i drygt 3 år och Kickan 2 år tror jag. :D
Skulle varit kul om du gjorde ett litet inlägg med din och bellas historia, hur ni utvecklats, fram- och motgångar osv. :) Ja det ska jag försöka med. När jag hinner. Tack för förslaget ;)
 
Du fyller ju (kanske redan har fyllt?) 13 iår, är du stressad att du måste hinna tävla med Bella någon viss klass eftersom din B-ponny tid tar slut? Vad har du för planer kring tävlandet, ska du köpa en till ponny? Kram
 
Jag har tävlat Bella i nästan 3 år med detta året. Känner lixom inte att jag vill starta någon högre klass än jag gjort. Har startat LB som högst och vi ska fortsätta på de klasserna och ha kul och bli så bra som möjligt. Men det är otroligt tråkigt att det är sista året. :( Det har vart en sån underbar resa. Önskar att jag var typ 2 år yngre. Men vi letar C-ponny nu för jag vill fortsätta med tävlandet. Så jag hoppas att vi hittar någon bra ponny till mig ;)
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0