I'm back!

Har verkligen inte haft någon blogglust alls det sista soom ni nog har märkt. Men nu är jag tillbaka som förut ;)
 
Idag har jag förberett inför tävling i Grästorp imorn. Putsat, packat, och ridit. Så nu är allt redo. Håller vi tummarna för imorgon då :) Ska bara ha med Bella då. Kickan får vila.
 
Då ska jag sova så att jag orkar upp imorn. Godnatt!
 
Foto: Igår var det Flisan cup på Nuntorp. I första klassen blev det Vinst med Bella och en 2:a placering med Kickan. ♥ Kunde inte bli bli bättre! I nästa klass var det felfritt med Kickan och med Bella blev ett nedslag och två vägringar. Inte nöjd!
 
Men superglad för första klassen ♥
 
Från Nuntorp då det blev en 1:a placering och en 2:a placering :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

åh vilka fina ponnysar är båda dina? :)

Svar: Tack! ;) Ja det är dom ;)
Michelle

2012-08-19 @ 16:44:28
URL: http://www.mnightlighta.blogg.se

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0