Hoppat båda ponnysarna!

Båda hästarna hoppade nudå. Eftersom det ska regna imorn ocg framåt så hoppade jag idag. Såhär gick det:
 
Bella - Red ut en sväng som uppvärmning och sen tränade jag lydnad på ett gärde. Gick ganska bra. Där hoppade jag även lite och tränade på omhoppningssvängar. Tog snäva svängar och hoppade hinder snett. Det gick 7kt bra! Superbra svängar och grymt när vi hoppade snett :)
 
Kickan - Hoppade henne med. Först en bana i paddocken och sen omhoppningssvängar på gärdet. I paddocken var hon inte så jättepigg men hade ändå ett hyfsat tempo.  Fast när vi kom ut på gärdet blev hon jättepigg. Men dock hann hon inte få upp benen över hindren alltid. Men jag hoppas det blir bättre på söndag. Efter jag ridit henne var hon dysvett. Det var varmt och hon har inte så bra kondition. Så vi svalkande henne med att svampa henne med vatten. Det tyckte hon var riktigt skönt. ;)
 
 
 

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0