Tappad sko!

Förut red jag Kickan. Vi tog först en liten tur på vägen men sen red jag henne i padocken. Hon kändes pigg och framåt. Precis vad jag vill. Vi hoppade lite också och när vi fick ett jättebra språng så i en sväng så plingade det till och hon sparkade för hon kände att det var något i hennes svans. Vad var det? Jo, det var en av hennes framskor som hon tappade och den fastna i svansen. Men sen lossnade den och låg där i gruset.  Så nu har Kickan en tappad sko. Inte så kul. Men vi får fixa så hovslagarn kommer snart och fixar det. För på söndag är det ju tävling också. Men innan det ska hon få fast en sko igen. Men det var lite synd i allafall.





Kommentarer
Postat av: -alice wisansaya thaweesap

sv: åh vad tur för dig då!! önskar jag också kunde vara lite smartare och bättre i matte ! :(

2012-04-28 @ 21:31:36
URL: http://wwisansaya.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0