Släktkalas!

Idag har vi haft ett litet släktkals. För lixom hela familjen. Vi alla har ju fyllt år nu. Det var jättekul och vi åt god mat. Men nu är det slut så det är dags att tagga nästa grej. Som är vadå? Tävling såklart;) I morgon blir det tävling i Nossebro som ligger i Trollhättan. Startar L:C och L:C+5 med båda hästarna. Det kommer några fler från Färgelanda också. Äntligen några fler Färgelanda tävlanden.

Nu är packningen klar och det som står på tur nu är att sova. Så ni får ha godnatt på er!!



underbart fin hon e!

Kommentarer
Postat av: Anonym

YOOH

Nu har jag "Dagens Cocoz" på min blogg igen!

Det ända du måste göra är att kommentera "jag är med" & då har du chans att bli länkad på min blogg + om du är tillräckligt awesome kan jag skriva ETT HELT inlägg om bara dig, varför du vann, vad din blogg handlar om & varför alla ska besöka den! :D<333



Så... vad väntar du på? Klicka här för att komma direkt till tävlingen: http://cocoz.blogg.se/2012/april/dagens-cocoz-2.html



Hajj dååh!



PS! Vill du vara säkrare på att ha en chans till vinsten? Följ mig på bloglovin' eller skriv ett inlägg om att du är med och länka till min blogg... ;)



PS2! Du kan gärna göra båda... mohahaha! >.<

2012-04-21 @ 09:13:46
Postat av: Josefine - Hästblogg

Sv; Gud vad kul att det går så bra! Hon är så himla fin, lilla Kickan :)

2012-04-22 @ 16:51:32
URL: http://lettiie.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0