Tävling Ale

Nu  är jag hemma från Ale. Det har gått ganska bra. Bella var faktist ren i morse. hon brukar alltid få någon kissfläck när det är tävling. Så där fick hon ett litet + i kanten.  men jag är ganska nöjd med dagen endå XD Här kommer resultaten lite mer noggrant:


L:D (60cm) bed. Clear round

Hon var pigg och glad och bjöd mot hindrena. Ingen tvekan alls och vi var högt över. Varjätte nöjd! fanns ju lite stativ här och var men hon brydde sig inte om det.

L:C (70cm) bed. två faser

Allt gick bra fram till fjärde hindret då det var något hon inte gillade. Vet inte vad det var. Två vägringar blev det men sen kom vi över. resten av banan gick galant. jaja... Sådär nöjd
Lite bilder också:


Bellas outfit


jag i bilen:) hehe..


söta Bella


Ja det var allt från tävlingen, Nu ska jag snart på 50-årskalas.
/Michelle


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som om du hade en bra dag :)

2011-10-29 @ 18:36:33
URL: http://idahjansson.blogg.se/

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0