Höstlov

hej allihopa! Nu är jag hemma från skolan. Skönt att det är höstlov nu i en vecka. Love it! Idag ska jag rida i detta ruskväder, Smörja utrustning, snygga till lilla Bella och tagga för imorgon.
Då är det ju tävling! Det ska bli riktigt roligt. den senaste tävlingen var i Kungälv då det gick SUPER! Här kommer resultaten:
Första klassen, L:D (60 cm) Bed. Clear round

Hon var glad och bjöd mot alla hinder. Tvekade inte någonting. Jag var jätte nöjd
Andra klasse L:C (70 cm) bed. två faser

Felfri i både första och andra fasen. JIPPI! Det ledde till en 3:e placering.
Jag blev överlycklig!
haha...



Håll tummarna för mig i morgon

Kommentarer

Här kan du komentera inlägget:

Vad är ditt namn?:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Skriv komentaren här:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0